22 Mart 2015 Pazar

KEŞFEDİLMEMİŞ ŞARKICILAR/ SARAH CLOSE


Günaydın minikler,
Bugün size normalde yazdığımdan farklı bir yazı yazıcam. Blog yazıları devam ettikçe bu yazılarında devamı gelir zaten ama bu ilki olucak. Ben günlük hayatımda sadece yolda biyere giderken değil boş zamanımda da yeni müzikler şarkıcılar keşfetmeyi çok seven bi insanım. Geçen gün yine şarkılara bakarken Sarah Close isimli kızın coverını gördüm. Kendisine ve sesine aşık oldum resmen. Aynı gece yaptığı bütün coverları sıkılmadan dinledim. Girişide hallettikten sonra artık kendisini tanıtmaya başlayabilirim.


Zaten büyük dudaklı büyük gözlü insanlara bayıldığımdan gördüğüm anda çok beğenmiştim Sarah'yı. Kendisi hakkında 19 yaşında ve üniversitede olduğu dışında pek bilgim yok çünkü yeni yeni keşfediyorum. İnşallah çook ünlü olduğunda ben bu kızı en başından beri destekliyorum diyen kitle biz oluruz. Çünkü öyle güzel bir sesi var ki piyasadaki dandik şarkıcıların yanında ganimet kendisi. 

Birkaç beğendiğim coverının linkini de bırakıp kendiniz keşfetmeniz için sizi baş başa bırakıyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder